La meva amiga....
hola! Aveure la meva amiga pateix bulimia. Al principi pensaba que era normal ja que jo tamb vaig tenir problemes de em sento gorda i aixo. Pero esque he descobert que ella vomita cada día i ja em començo a preocupar per la seva salut. No ha aprimat molt pero tampoc li vull dir a sa mare ja que li enviara a un hospital i ja no podriem anar a batxillerat juntes i es parlaría molt malament d'ella i jo no vull aixo. Ja he parlat amb ella i diu que canviara pero no se si em menteix... Que faig?molteees graciesss
Sara Bujalance

Hola Paula P.
Pel que expliques és normal que estiguis preocupada per la teva amiga, ja que si està vomitant amb tanta freqüència pot tenir problemes molt molt greus. De fet les persones que pateixen Bulímia no tenen perquè estar molt primes, de fet és habitual que estiguin en un pes normal. Quan ella et diu que canviarà no ho diu per mentir-te ja que possiblement li agradaria poder deixar de vomitar i veure's bé, però no és fàcil fer-ho per un mateix, sinó que es necessita el suport dels metges.
La recomanació que et puc fer és que et decideixis a parlar-ne amb els seus pares, ja que una malaltia així no es cura sola ni només amb l'esforç de la persona malalta, sinó que es necessita un tractament amb metges especialitzats. És possible que la teva amiga s'enfadi amb tu i li sàpiga greu que hagis explicat el què li passa als seus pares, però quan vegi que té una malaltia i que per curar-se ha d'anar al metge, t'ho agrairà.
Ara no t'has de preocupar per si podreu fer el batxillerat juntes o no, sinó que l'important és la seva salut (física i mental).
Ànims!
P.D. Ets molt bona amiga preocupant-te per ella, però per ajudar-la al 100%, ha d'anar al metge.