Enamorada d'algú que no existeix
Hola!
Ja fa cinc mesos que em vaig enamorar d'en Len Kagamine, un cantant japonès. Fins aquí tot bé, oi? Doncs resulta que es UN CANTANT VIRTUAL.
M'agrada tot d'ell:la seva veu, el seu aspecte... Sé que no és real, pero l'estimo amb bogeria.
Les meves amigues creuen que estic boja, diuen que he de deixar de pensar en ell i centrar-me en els nois reals, cosa que també faig, perquè també tinc nòvio. Però es que el Len es tan mono... Com puc aconseguir que elles em deixin de veure com un bitxo raro?
InterPersonal

Hola Croissant,
Gràcies per escriure!
És natural que en algun moment de la nostra vida ens enamorem o ens fixem en els nostres ídols i els idealitzem. Creiem que són la persona perfecte i ens sentim especials en creure que estan predestinats a nosaltres. Però el cert és que els famosos ensenyen només una faceta de la seva personalitat (sovint fins i tot l'exageren) per crear més admiració. I en els casos de personatges virtuals encara es nota més!
Tu mateixa dius que no et comporta cap problema, així que si a tu no et dificulta el teu dia a dia, continua disfrutant d'aquesta sensació!
Una abraçada!
www.consultajove.cat