Com superar el 1er dia d'universitat
Hola adolescents,
Aquest curs començo la universitat i m'agradaria saber claus o consells per poder superar el primer dia amb exit, pel tema de gent nova... També m'agradaria saber que acostuma a portar la gent en el seu primer dia, i si em podeu aportar consells des de la vostra pròpia experiència.
Moltíssimes Gràcies
InterPersonal

Hola Mimi!
Moltes gràcies per escriure'ns! Ja has començat la universitat? Sigui com sigui et deixem un seguit de consells a tenir en compte per "superar" el primer dia d'universitat:
- Pensa que tots els que comenceu primer esteu en la mateixa situació! Ningú coneix a ningú. Per tant, tranquil·la! Segurament no coneixeràs el primer dia als que es convertiran en els teus amics al llarg de la carrera!
- El primer dia vés amb una mica més de temps per ubicar-te, localitzar l'aula que et toca, la biblioteca i la cafeteria, etc.
- A l'aula seu allà on et sentis més còmoda.
- Mostra't sempre tal com ets, és a dir, sigues sempre tu mateixa i mostra una actitud oberta a conèixer gent nova i aprendre un munt de coses.
- Aprofita els moments de descans entre classe i classe per relacionar-te amb els teus companys i companyes.
- No oblidis portar una llibreta o fulls i un boli per començar a prendre apunts.
- Una agenda et serà molt útil! Organitza't bé el temps, veuràs que el ritme de la universitat és molt diferent.
- I per sobre de tot gaudeix de cada moment, veuràs que el temps passa volant! :)
Una abraçada ben forta i molts èxits en aquesta nova etapa de la vida!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat