Carlitos<3 et trobo a faltar
Nose que em passa, vull parlar amb ell però no puc. El fet és que ell i jo estavem sortint i no parlavem gaire, i vam tallar per parlar més i el problema està en que ara parlem menys que avans, i vull parlar amb ell i no puc, ell em parla i em diu que perquè no li parlo, però esque no puc.
Que faig per perde la vergonya?
InterPersonal

Hola Patri17! Sóc l'ELisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Per perdre la vergonya cal afrontar-se a les situacions i veure que la vergonya no serveix per res i adonar-nos de lo capaços que som de fer front a els situacions!! Confia en tu mateixa!! Sigues valenta, els valents tenen por i vergonya , la diferència és que ho fan igual! Confia en la teva valentía, que en tens!!! Tothom en té, no deixis que la vergonya et guanyi! Era la teva parella! La comunicació és fonamental. No val el watsupp ni el facebook, cara a cara, sinó mai aprendrem a encarar les situaciosn que ens costen. No t'amaguis darrera d'una pantalla de mòvil!!! Demostra't que ets capaç! Veuràs que no és tan difícil un cop et posis a fer petits passos! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat