Necesito trobar a algu
Hola!
M'agradaria trobar algu, fa uns mesos vaig tenir una llarga relació i també he tingut alguna que altre aventura, tinc 17 anys i portu temps esperant a que arribi aquella persona que tant diuen pero com podeu pensar no arriba i ja començo a sentir la necessitat de estar amb algu gràcies.
PD: no estic desesperat
InterPersonal

Hola Stephen Curry,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No sabem si has sentit aquella expressió que diu: "quan menys t'ho esperis, apareixerà", i tot i que no és ben bé així, té part de raó.
No podem estar esperant sempre que arribi una persona "especial" per art de màgia, sinó que hem de tenir la voluntat activa de voler conèixer gent i obrir-nos (que això ja sembla que hi estàs posat). A mesura que vas coneixent persones, t'obres i escoltes els altres, t'enriqueixes, i per tant, també et fas una persona més atractiva. Les persones que atrauen són aquelles que se senten bé amb sí mateixes, que es coneixen i que saben disfrutar del moment.
Potser ara et toca fer aquests passos, aprofita aquesta temporada per conèixer-te a tu mateix, descobrir què t'agrada i què no t'agrada, quines aficions tens, què t'apassiona... i per establir conversa amb gent diversa. Passa estona amb els teus amics i amb la teva família!
Centra't en tu i veuràs com mica en mica desapareixerà aquesta "necessitat" d'estar amb algú i llavors sí que estaràs preparat per començar una relació.
Una abraçada!
www.consultajove.cat