Amic important
Hola :) es important m'agradaria que em responguesiu. Fa com una setmana el meu millor amic em va dir que m'estimava. La veritat jo mai l'havia vist d'una altra manera que no sigui amics. Jo li vaig dir que m'ho pensaria pero al final li vaig dir que no. Em va insistir bastants dies i tambe li vaig dir que no. Pero ara he notat que ha canviat amb mi, que ja no em parla tant i hi ha tensio entre nosaltres. Jo nomes vull tonar a que es comporti com abans. Jo ja li he dit que no m'ho hauria d'haver dit perque sento que s'ha s'ha cargat tota la nostra amistat. Em sento molt malament i vull saber que puc fer jo per a tornar a estar com abans.Moltes gracies de veritat.
InterPersonal

Hola Paula,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La veritat és que el que demanes és bastant complicat. Segurament pel teu amic va ser molt difícil explicar-te els seus sentiments, i en veure que no eren correspostos, és natural que s'allunyi una mica de tu. Això no vol dir que la vostra amistat s'hagi acabat, però potser necessita un temps de pausa, perquè ell pugui redefinir els seus sentiments cap a tu.
Potser li hauries de donar el seu espai perquè pugui pair la situació, i llavors ell mateix ja et donarà alguna senyal i potser podreu recuperar la vostra amistat (o com a mínim, redefinir-la).
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat