Estic desesperada
Des de Febrer d'aquest any que porto dormin amb me mare, i tot va ser per que vaig sentir als meus pares tenir relacions sexuals, no se que em passa, quan estic a la meva habitació al llit intenta'n dormir mentre angoixa i no puc dormir fins que no dormo amb me mare donar-me la mà.
No ho entenc, em passa això perquè vaig sentir-los?
No vull dormir acompanyada de me mare, ja que tinc 15 anys, i sóc gran...
no se com puc superar-ho...
Ajuda si us plau, estic desesperada.
InterPersonal

Hola Mery,
Doncs el més important és que tu tens ganes de canviar aquesta situació. A vegades no és important la causa que ens va portar a una situació, sinó les ganes de canviar-la!
Per tant, per què no proves de fer una rutina per anar a dormir? Per exemple, prendre't una infusió, llegir un llibre i posar-te una mica de música relaxant mentre t'adorms.
Potser al principi et costarà una mica adormir-te, però veuràs que si vas seguint la mateixa rutina, el teu cos s'anirà acostumant a relaxar-se a aquella hora i s'adormirà més fàcilment.
Per altra banda, sabem que escoltar els pares pot ser una mica incòmode, però les relacions sexuals formen part de la vida de parella...
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat