com puc baixar de pes
hola!!
Com podria fer per baixar de pes, es que he intentat moltes coses pro no baixo, que amb podries recumenar per baixar de pes, sisplau ajuda. MERCI
Sara Bujalance

Hola!!
Mira, no es tracta de com fer per baixar o pujar de pes, sinó que el truc està en l'estil de vida que cadascú portem. Potser ja ho has sentit força vegades, però si seguim les pautes que marca el tenir un estil de vida saludable, et sentiràs i veuràs genial.
Seguir un estil de vida saludable significa fer una combinació entre: menjar bé i sa + practicar algun esport. Quan parlem de menjar saludable ens referim a fer 5 àpats al dia (esmorzar a primera hora, esmorzar a mig matí, dinar, berenar i sopar) i menjar de tot i variat. Respecte a l'esport, n'hem de fer almenys unes dues o tres hores a la setmana. Si et sents bé i enèrgica en pots practicar més. Quan parlem de fer esport, tots serveixen: piscina, bici, esports d'equip tipus bàsquet, volley, futbol, etc...
Una abraçada!
Petons.