Que es millor? 397
Hola!!
La meva consulta és: com demanes perdó a una persona realment important?
Resulta que fara pocs mesos, aquesta persona i jo vam deixar de parlar-nos... Us vaig escriure i em vau dir que deixes pasar el temps, ja que aquesta persona no volia parlar amb mi. Llavors, he estat pensant, i aquest any serà l'últim que el vegi... Llavors, vull deixar pasar el temps, i demanar-li perdó, però no tinc accès directe amb aquesta persona, i per tant hauria d'enviar-li una carta... però i si veient que es meva, no vol llegir-la? Que és millor: una carta, o una simple nota de veu, explicant el mateix que a la carta?
No sé que fer....
InterPersonal

Hola Sandruska,
A vegades ens queden moltes coses per explicar, oi? Totes dues formes seran les correctes (Si aquesta persona vol saber de tu), així que fes allò que et faci sentir més còmode.
Sabem que no és fàcil demanar perdó, per això t'admirem moltíssim! Intenta ser el màxim d'honesta que puguis, ja que això també t'ajudarà a tu.
I per últim, et tocarà esperar si hi ha alguna reacció per part d'aquesta persona. Si no t'escriu o no et contesta, potser ja t'estarà donant una resposta... I ho hauràs d'acceptar, encara que et faci mal.
Una abraçada molt forta i molts ànims!
Laia Sala
www.consultajove.cat