Aprimar a mort. estic farta :(
Hola! Fa un temps que vaig fer una consulta i em vas contestar i em vas dir que podia trucar. (tinc 21 anys i et vaig explicar tot un rotllo, que primer em vaig engreixar, aprimar, etc.)
No sabia si trucar o no, perquè vaig pensar que no era necessari, ja que ja vaig amb una psicòloga i no vull ser pesada. Quan em vaig decidir a trucar em va sortir un contestador dient que tornaveu el setembre. La veritat és que em fa molta cosa trucar, ja vaig trucar l'any passat o fa 2 anys. Em van dir que tornés a trucar aquell cop, i no ho vaig fer.
Però és que no sé crec que vaig a pitjor.
Aquest estiu he estat molt temps tancada. Molt. Perquè no tinc ni a ningú ni res a fer. No veig a la meva psicòloga des del final de juny i fins finals setembre no la veuré (ha estat de vacances).
Total que crec que ara l'agost he empitjorat.
Intento menjar lo mínim possible, potser faig tots els àpats però lo mínim mínim. Per ex. un quart de plat de lo primer,de 2n un tall petit i de postres una fruita. per sopar lo mateix però en ves de fruita yougurt desnatat i per esmorzar depèn de la gana que tingui. O bebida d'avena amb cereals integrals (30 g) o una llesca de pa i un got de bebida d'avena... o a vegades les dos coses. Per berenar una fruita. Potser hi haurà gent que dirà si menja un munt de quantitat. però és que jo sempre tendeixo a menjar molt i per mi això és poc. Després em venen les ganes de fer afertament però últimament estic aguantant. Faig 1'70 i pesava 68 kg, perquè amb els afartaments em vaig engreixar un altre cop, com t'havia dit a la consulta. Doncs ara amb poc temps, m'he aprimat a 65' llargs.
Avui després de cada àpat he fet un munt d'exercici, i ara m'aniré pesar i em fa por, perquè el migdia pesava 65' llargs, però després de menjar síndria per berenar pesava 66' poc.
Em vull aprimar perquè estic farta de la vida. com et vaig explicar sempre he anat aprimant engordint...
M'és igual morir en l'intent, és que estic farta de la vida saps? Vull que notin que ho passo malament. A l'altre consulta no t'ho vaig dir però també em tallava i aquest estiu ho he tornat a fer.
Aquest any he de buscar feina per poder fer una carrera més endavant, si puc... però potser amb les marques no em volen enlloc. No ho ser. Tot, és una merda.
Perdó pel meu rotllo.
Sara Bujalance

Hola!!
Quin greu que just quan et vas animar a trucar-nos, estiguéssim tancats... T'animo a que ho tornis a intentar.
Pel que dius ho estàs passant molt malament i necessites que algú t'ajudi en tot això. Et recomano que truquis a la psicòloga per veure si et pot avançar la visita, o sinó que vagis al teu metge de capçalera i li expliquis el que t'està passant, a veure si poden agilitzar-ho tot una mica.
A la Fundació Imatge i Autoestima ja estem oberts i podem atendre't encantats. Et torno a deixar el telèfon per si t'animes a trucar-nos i a que et donem un cop de mà: 93 454 91 09
Una abraçada i molts ànims.