Problemaaaaaa!!!!
Holaaaa adolescents tinc un problema. Us explico, estic surtin amb un noi que es el tipic bad boy, els meus pares no l'accpeten perque diuen que nomes em vol per perdre la virginitat pero jo crec que no, jo l'estimo moltissim pero els meus pares en donen a escullir si ell o els meus pares i claro jo vull estar bé amb la meva familia pero no se que fer. Ajudaaaaa!!!!
InterPersonal

Hola Belieber,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenem la situació en què et trobes, no és fàcil haver d'escollir. Intenta parlar amb els teus pares i entendre quines són les seves raons. Escolta'ls i qüestiona't si en algun moment poden tenir raó, i en quin no.
Per altra banda, és fantàstic que estimis la teva parella, però abans de fer qualsevol cosa, estigues segura del què sents i no facis res per obligació, d'acord?
Els teus pares volen que estiguis bé i que no et facin mal, per tant, parla amb ells i explica'ls com et sents amb tot això. Veuràs com et podran ajudar i assessorar més del que et penses.
Una abraçada!
www.consultajove.cat