M'he enamorat?
Hola, primer de TOT moltes gracies per responder a la meva consulta!
El noi que m'agrada des de fa ja 2 anys es diu oliver, crec que Estic enamorada dell...
Tinc 14 anys i aquest any començo 3r, el vaig coneixer porque ens van fer suerte junts a causa dels nos tres cognoms. Al principio era molt divertid, no ens parla em, i al CAP del temps quant ja hi hacia mes confiança em va dir que era porque els seis pares li van enseñar a no parlar amb desconeguts(tonterías).
Enfí,des que mel van fichar al costar em va atraure, i no físicamente sino que la sem a manera de ser em cruda a latencio ja que era callar i observador, en realitat es molt extrobertit i divertid com jo, pero a primera vista sembla tímido. Al CAP del temps que ha anar passant, cada cop crec que Estic mes enamorada, jo crec que no tinc possibilitats de surtir amb ell, ja que sigue que el mostré institud va com per grupos socials i sí jo soc al Mig ell es mes amunt... Es porta super be amb mi, siempre que mel trobo al carrer em crida i quant el miro riu e'aquella manera tant seca que fa que em desfaigui, però mai parlen pel mobil ni quedem... Siempre pensó en ell, socio en ell i em poso a llorar cada cop que pensó en que no podré estar amb ell... Totumo diu que fem. una parrilla perfecte però, i si mai vol estar amb mi, que faré si no m'atrebeixo a fer CAP pas... No se sí es normal llorar tant per a una persona, cada segon que tinc mel paso imaginant com deu ser un petó se... Mai me liat ni re, jo vull que ell sigui el primer, encara que ell si que ha anar amb altares noies. Faria qualsevol cosa que ell colguéis fer si estiguesim junts. No se sí es onsesio o realmente això que sento es amor...
Laltre día a festa major el lana a amb els seis amiga, no pensava que anes a fer com siempre que em crida i el miro i riu, porque diguesim que el Seu grup i el meu no es junten(no et penséis que ell es una persona perfecte(per a mi si) pero vull dir que te els cabells risas, es grasonet...) però ens vam pasar pel costat i ho va fer... Em van donar gañes de donar li un peto pero obviamente no ho vaig fer... Tambe volia llorar al saber que mai ho podría fer... Sitúa play necesito añuda...
Com se sí es obsessio o me enamorat realment...?
InterPersonal

Hola Noia14!
Pots ser enamorament i alhora convertir-se en una obsessió que no et deixa viure. Estar enamorada és una experiència única i molt bonica, sovint nosaltres diem que és un estat "d'embogiment transitori" que provoca que estiguem constantment pensant, somniant i imaginant coses sobre l'altra persona.
Tot i així, hem de posar els peus a terra i no deixar que l'enamorament ens faci embogir realment. Fixa't que si la teva felicitat depèn únicament de que tinguis una relació amb l'Oliver això et fa una mica esclava..., ja que la teva felicitat no pot dependre d'un altre sinó de tu mateixa, perquè si no, no seràs lliure i patiràs molt. No es tracta de que facis qualsevol cosa que ell vulgui per estar amb ell, sinó que estigueu junts perquè tots dos així ho voleu.
Sabem què sent ell per tu? Per què no intentes descobrir-ho? Encara que a 3r no aneu al mateix grup, això no vol dir que vosaltres no pugueu seguir en contacte i coneixent-vos. Expliques que és un noi que es porta molt bé amb tu, que et crida pel carrer quan et veu... la nostra recomanació és que seguiu coneixent-vos, que no perdeu el contacte encara que us canviïn de grup i de mica en mica aniràs aclarint els teus sentiments.
Esperem que la vostra història vagi molt i molt bé! :)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat