L'estimo!
Hola, tinc 17 anys i mireu, jo jugo a basquet a l'equip de la ciutat on visc, bueno jugava... pero hi ha un noi que tambe hi juga i es estrenador que es molt mono, ell te 20 anys, i la veritat es que hem parlat algun cop pel whatsapp i aixi... i la veritat doncs hem dit de liar-nos algun cop, pero aixo mai ha pasaat ja que sempre apareixia algu per alla, per exemple mel vaig trobar de festa i estavam a punt pero va apreixer un amic per alla... doncs aixi tres cops. I bueno aquest any he de deixar de jugar pels estudis i desde que li vaig dir que ja no parlem casi...
Jo l'estimo i no el vull perdre...
Tinc ganes d'obrir-lo per parlar amb ell, pero no se com fer-ho, que dir-li, ni res...
Siusplau que puc fer? Ajudemee!
Gràcies.
InterPersonal

Hola Pupup7!
Moltes gràcies per escriure'ns!
A vegades la vergonya o timidesa ens paralitzen i no ens deixen fer allò que volem. Ens expliques que tens ganes d'obrir-lo per parlar amb ell, però no saps com fer-ho ni que dir-li. Podries buscar alguna excusa que servis per començar a parlar? Per què no li proposes de quedar per prendre alguna cosa? Encara que hagis deixat de jugar a basquet segurament teniu altres coses en comú que poden ajudar-te a fer el pas i reprendre el contacte. Valora els pros i contres de contactar novament amb ell i decideix que vols fer! ;)
Una abraçada ben forta i esperem que us vagi mooolt bé!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat