Ajuda
Hola, soc una noia de 16 anys i crec que necessito la vostra ajuda. Durant tot el curs he estat molt be, pero uns dies abans de que comences l'estiu ho vaig comença a veure tot molt fosc: no tenia ganes de fer res, ni sentia cap il.lusio. A mi sempre m'ha encantat l'estiu i nose perque segueixo aixi. Potser perque porto molt temps sense fer esport? (Sempre m'ha ajudat a desconectar) o es algo mes greu? Ho he comentat a alguns amics i diuen que son hormones o algo aixi, pero esque ja porto massa temps i es una sensacio horrible.
M'agradaria que fos en anonim siusplau, merci☺️
InterPersonal

Hola!
Com estàs? Com et sents ara que ja han passat uns dies? L'adolescència és una època de molts canvis a nivell físic i psicològic. Un d'aquests canvis psicològics és el que anomenem "labilitat emocional" que vindria a ser com una muntanya russa emocional, en el qual alguns dies estem i ens sentim molt bé i en canvi d'altres el nostre estat d'ànim i humor baixen. Normalment aquests canvis són de força intensitat.
Per tant, això que t'ha passat pot passar de forma habitual en aquesta etapa de la vida, però si veus o sents que aquest estat d'ànim baix s'allarga massa i no estàs bé, no dubtis en parlar-ho amb algú de confiança, els teus pares per exemple, i demanar ajuda!
Per cert, si tens ganes de tornar a fer esport, t'encoratgem a fer-ho! Això sempre t'ajudarà a estar i sentir-te millor! ;)
Una abraçada ben forta i molts ànims bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat