No se que em passa
Hola, primer gracies per respondre:)
Faig aquesta consulta perque fa uns mesos evito menjar dolços, em redueixo la cantintat de menjar que hi ha al plat i despres de cada menjar, vaig al lavabo i em provoco el vomit. M'agradaria saber si tinc un desordre alimentici o algu semblant. Tinc 15 faig 1,60 peso 44kg i em veig les cames grasses. Amigues man dit que li tinc que dir als pares pero no se com dirlis. Gracies una altra vegada!
Sara Bujalance

Hola Anonima00! Doncs pel que expliques sembla que les teves amigues tenen raó. Pots estar patint un trastorn alimentari i és necessari que parlis amb els pares. Sé que costa fer-ho però ho has de fer. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen dret a donar-te l'ajuda que necessites. Si veus que parlar cara a cara amb ells és molt difícil, prova a escriure'ls una carta o un e-mail per a que ho llegeixin quan tu no hi siguis davant. Una altra opció és parlar amb les teves amigues per a que t'ajudin a parlar amb els pares. Un altre cosa que pots fer és ensenyar-los la consulta que m'has enviat. Sigui com sigui, però parla amb ells. Molts ànims i molts petons!!