No se què fer.
Hola! Tinc un problema i espero que em pogueu ajudar.
M'agrada molt el meu ex, però estic convençuda que ell ja no sent res per mi. Cada nit ploro per ell i no sé que fer per deixar-hi de pensar, no puc. He passat inclus a autodanyarme per no pensar-hi, però impossible. Sona molt a obsesionada però realment m'he enamorat moltissim, ajuda!
Gràcies!
InterPersonal

Hola Maar16!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Si realment ell ja no sent res per tu has de començar a acceptar-ho, per molt dur i difícil que sigui. Posar una mica de distància (física i virtual) pot ajudar-te a passar pàgina.
De vegades, autolesionar-se és una manera desesperada de buscar treure's l'ansietat de sobre, i com segur que ja saps, només s'aconsegueix en el moment però el problema i el dolor psicològic continuen...
Et recomanem que intentis ocupar el teu temps amb experiències gratificants, envoltar-te de gent que et faci sentir bé i amb qui et puguis recolzar quan ho necessitis. Apunta't a alguna activitat que t'agradi i coneix gent nova, no et quedis tancada a casa, surt i gaudeix dels teus amics i amigues. Veuràs com de mica en mica aniràs estant millor.
Si veus que tu sola no te'n ensurts, demana ajuda. Sabem que es necessita molt de coratge per demanar ajuda, però val la pena! No deixis que la desesperança et guanyi. Et mereixes ser feliç!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat