No ho puc superar!
Hola adolescents!
El meu problema es bastant greu, ja que fa 2 anys el meu cosi va tenir un terrible accident que el va deixar molt malament. el 1 de Desembre de 2015, el meu casi d'onze anys ens va deixar. Vaig tenir que anar al Psicoleg moltes vegades, pero encara no ho he pogut superar. Les coses no m'estan anant gaire bé a la vida. Sempre m'han dit que he de lluitar, ser forta, etc.. Pero ya no puc mes.
En part no em queixo, perque tinc moltes comoditats, (puc anar a una bona escola, tinc menjar cada dia a la taula, una casa...) pero per l'altre banda, soc infeliç, per mes que sempre m'intento mantenir positiva.
Ja no ser que fer. :(
El dolor s'anirà amb el temps? Cuant trigara?
Gracias :)
Petonets adolescents!
InterPersonal

Hola Lalalupsi!
Primer de tot dir-te que ens sap molt greu el què has viscut i des d'aquí t'enviem molts ànims! La veritat és que tots necessitem el nostre temps per aprendre a viure sense una persona estimada. És un procés llarg i dolorós, amb alts i baixos (dies que estaràs millor i dies que et sentiràs malament), però deixa que faci el seu curs... veuràs com de mica en mica podràs anar assumint aquesta pèrdua.
T'aconsellem que ho parlis amb algú de confiança i demanis ajuda. T'anirà molt bé. No tinguis por a estar malament. Encara que et diguin que has de lluitar i ser forta, deixa que la gent del teu entorn sàpiga que et fa mal la seva pèrdua i deixa't cuidar una mica. No estàs mostrant-te dèbil, sinó honesta amb tu mateixa. És important que reconeguem en quin moment estem, perquè això ens guia a nosaltres i també als altres a l'hora d'actuar.
De mica en mica veuràs com aquest dolor, si deixes que es vagi alliberant, anirà disminuint fins a arribar al punt que el recordaràs amb un somriure.
Una abraçada ben forta de part de tot l'equip!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat