El meu pare esta decepcionat amb mi.
Hola adolescents!
Tinc un gran problema:
Jo mai he estat una estudiant perfecte, (trec sufis i be), actualment estic tenint molts problemes la meva vida (fa uns mesos va morir el meu cosi petit, bullying, problemes familiars...) i si a tots aquets problemes li sumem que el meu pare esta bastant decepcionat amb mi... Ja no se que fer. Molta gent em diu que ho fa perque m'estima i perque nomes vol ho millor per a mi, pero a mi em molesta molt perque no soc la filla perfecte que ell voldria tenir. Tinc massa presió asobre.
Ja fa anys que no el veig somriure. :(
Jo m'esforço per treure bones notes, pero sempre aprovo justa.
Necessito ajuda!
Petonets!
PS: perdó per les faltes :s
InterPersonal

Hola Lalalupsi!
Moltes gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Perquè no parles amb ell i li expliques com et sents? En els moments de "bajon" necessitem recolzar-nos en la gent que estimem i fer-ho en els pares és una bona opció. Ells estan aquí per escoltar-nos i ajudar-nos en els moments en els quals ho necessitem. Si ho prefereixes, pots escriure'ls una carta.
Explica-li i demostra-li que t'esforces molt a treure bones notes, que aquest és el teu objectiu. Valoreu si t'aniria bé un reforç d'estudi per aconseguir treure el curs amb millors notes. Explica-li que sents molta pressió i que això no et deixa està bé. Explica-li també les situacions difícils per les quals has passat últimament (bullying, la mort del teu cosí petit, problemes familiars) i demana la seva ajuda. Veuràs com després de parlar-ho et sents millor!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat