Les meves amigues creuen que som massa petites!!
Hola adolescents!!
Tinc un problema amb les meves amigues, de fet, tambe amb les mares: sempre que vull quedar amb elles hem de parlar amb les mares, a mi ja m'esta be, pero sempre ens estan a sobre, si anem al cine i despres volem anar a sopar hem de sopar amb les mares al costat, si volem anar a donar un volt no podem perquè estan massa temps fora de casa... molesta molt perquè estem mooolt limitades!! No podem fer res, i a sobre quan les mares ens diuen que som massa petites i jo els hi comento a les meves amigues que no es veritat, elles em diuen: si que es veritat! Encara som massa petites!! La veritatno sé què fer perquè tenim opcions molt limitades per quedar!
Gràcies per llegir i respondre!
InterPersonal

Hola!
Has de pensar que us posen límits pel vostre bé. Entenem que et faci ràbia i que no ho entenguis, però veuràs com de mica en mica aquests límits van sent més flexibles, però això requereix temps. Us esteu fent grans i les vostres mares necessiten anar gestionant que cada cop vulgueu fer més coses soles. És normal que pateixin i que us posin límits.
En l'exemple que posaves d'anar a sopar, sempre els hi podeu dir que es posin en una taula més allunyada de la vostra perquè no us sentiu tan vigilades, per exemple. Parleu-ne i aneu pactant i consensuant fins a on podeu arribar. De mica en mica aniran guanyant en confiança i us deixaran fer més coses soles, ja ho veuràs! De moment gaudeix de les teves amigues i passa-t'ho bé quan estiguis amb elles, sigui de la manera que sigui! ;)
Una abraçada i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat