Què passa??
Fa mes o menys dos anys que entre èpoques "normals" tinc moments de molta depressió, ploro, vull estar sola, m'odio a mi mateixa, i fins i tot em faig mal i penso en suicidarme... i d'altres moments que estic molt euforica i molt nerviosa, no puc parar, i faig o començo cosas que vistes despres em semblen bogeries(per exemple, una nit de festa, acabar fent una orgia espontaniament), pero en cap dels dos casos em puc controlar. A més, porto sis mesos amb problemes per dormir, em vaig despertant i fins i tot em noto el batec del cor i les til•les i valerianes ja no funcionen... Fa un mes que fins les 6/7 no dormo i ara porto 3 dies dormint menys de 4 hores (i se m'ha retrassat la regla 10 dies, de moment). Ja no sé que fer, no sé perque em passa tot aixo, estic cansada, frustrada i sento que no tinc cap control sobre mi mateixa!!!! Que faig?? Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per ser tan sincera, t'agraïm moltíssim la confiança. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Tots passem èpoques o temporades en què estem més bé o ens sentim més tristos, això és habitual. Però si fa tants dies que no dorms, potser hauries d'anar al teu metge de capçalera per tal que et faci una revisió. Parla amb els teus pares i ves al metge, que ell/a et sabran aconsellar millor sobre la teva situació.
Nosaltres des d'aquí et recomanem que en parlis amb el metge de capçalera i, si vols, li pots portar aquesta consulta (així ja ho tens escrit)
Una abraçada!
www.consultajove.cat