no puc mes SK 14/8/15
hola
el meu problema és que m'agrada un noi més gran que jo el té 18 i jo 14 ... però aquest no és el problema en realitat perquè a mi m'agraden els nois més grans i tal ..
el que em passa és que quan jo tenia xicot em lie amb el, estàvem a casa meva el va començar a tocar-me i tal a mi em gust ..Però quan el em va dir de fer-ho jo li vaig dir que no i llavors ell em va dir: val amor no passa res.
I vam començar a parlar del que el volia i ell em va dir ara no vull res enserio i em ire al poble ... quan vingui al setembre ja començarem a parlar més i pot ser que a sortir perquè estic enamorat de tu
Després que pas això parlem a tal, i després d'una setmana deixo de parlar-me i pas un mes, i em va tornar a parlar i jo li vaig dir perquè m'has parlat el em va dir perquè necessitava pensar i tal jo li vaig dir val.
Ara jo no tinc xicot des de fa un mes o així i estic super enmaorada de l'I pfff NO ATUR DE PENSAR EN EL, però ara el passa de mi no em parla ni res ..
i no se que fer no paro de mirar el seu facebook, el seu WhatsApp, i el seu ask ... AHIR LI PARLI PERÒ NO M'HA CONTESTAT PERÒ TAMPOC M'HA DEIXAT EL VIST
si us plau ajudar-me no se que fer .... perquè des que el coneixement estic enamorada d'ell i ara que el passa de mi ni em parla ni res doncs estic d'baixón ..no tinc ganes de res, hauria d'anar al PSICÒLEG PER AIXÒ? '?
InterPersonal

Hola Anonimaaaaaaaaaaa!
Moltes gràcies per escriure'ns! Entenem com et sents, però si ell ara mateix no vol mantenir una relació amb tu, ho has de respectar i acceptar, per molt dur i difícil que sigui.
Estar constantment pendent del seu Facebook, del WhatsApp o del seu Ask, no t'ajudarà gens, més aviat al contrari. Per passar pàgina és important que puguis posar distància entre vosaltres, no només física, sinó també virtual. Això vol dir no mirar quins moviments fa per les xarxes socials encara que tinguis la temptació de fer-ho.
La nostra recomanació és que intentis ocupar el teu temps amb experiències gratificants i que t'omplin, envoltar-te de gent que et faci sentir bé i amb qui puguis recolzar-te quan ho necessitis, i veuràs com de mica en mica t'aniràs sentint millor i no estaràs tota l'estona pensant en ell.
Si veus que tu sola no te'n ensurts i creus que et pot anar bé anar a un psicòleg, endavant, és una opció que sempre tens! ;)
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat