El noi perfecte
Hola adolescents/es!!!
Us escric per rimer cop, perquè fa uns dies em va passar una cosa que ara us explicare i necessito el vostre consell i el d'una experta.
Vull ser anonima.
Be docs, ja fa uns quants dies vaig conéixer uns nois gracies a un amic que ens va convidar a dormia a casa seva uns dies.
El primer noi, era alt, molt divertit i e va obrir molt amb mi (vam parlar i riure), però no era del meu tipus.
El segon, era monu, també molt divertit (però no hi tenia tanta confiança com amb el primer noi), i tampoc acababa de ser del meu tipus de tio.
El tercer i el quart eres mas de lo mismo, súper bonos tios però no del me tipus.
Però tot va cangiar qua vai conéixer al cinquè, només en mirar-lo la primera vegada ja em vaig sentir mooolt atreta per ell (segurament pel seu físic).
Ell era alt, guapíssim, INDEPENDENTISTA, super fort, tocaba la guitarra (i molt bé), i podria trobar milions de quilates més.
Al anar passant els dies em vaig quedar cada cop més pillada d'ell, però no era com els altres nois, ell i jo no parlávem tant (suposo que em va agafar un atac de timidesa i vergonya) i jo tampoc m'atrevia a parlar amb ell.
Total que al cap d'uns dies de veurel tota l'estona vam haver de marxar i ja no l'he tornat a veure més, tampoc parlem i a mi m'ha vingut un sentiment molt gran de tristesa, perquè estaré molt de temps sense veure'l, i també estic molt enfadada ab mi mateixa (perquè no vaig aprofitar les estones que vaig estar amb ell per parlar amb ell).
No sé que fer, percé per una banda tic moltes ganes d'obligar-lo, però per l'altra banda tic moltes ganes d'estar ab ell.
Ahhh, i l'únic defecte que li he trobat a aquesta persona és que jo no li agrado (i no té novia), seguramente perquè sóc tímida i no es que tingui un cos masa bonic, pero sóc guapíssssima.
Siusplau ajudeu-me!!!
Moltes gràciesss.
Un petó i una abraçada moooolt forta a tothom que llegeixi aquest escrit.
InterPersonal

Hola Anònima!
Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva història! D'això se'n diu amor a primera vista! ;) Només mirar-lo per primera vegada ja et vas sentir mooolt atreta per ell!
Llegint el teu escrit ens venen algunes preguntes al cap: Com saps que no li agrades? Li has preguntat? T'ho ha dit ell? T'ho ha dit algú que hagi parlat amb ell?
Que no us pugueu veure gaire sovint no significa que no puguis mantenir el contacte amb ell. Expliques que aquest noi és amic d'un amic teu, oi? Perquè no li demanes el seu contacte i comenceu a conèixer-vos? Busca alguna excusa per contactar-lo! No te'n penedeixis ni t'enfadis amb tu mateixa pel que no vas fer i mira què pots fer ara si el que tens és ganes d'estar amb ell.
Si pel contrari el que vols és oblidar-lo, en aquests casos el millor és posar distància tant física com virtual, i amb el temps i de mica en mica aniràs oblidant-te d'ell.
Esperem que us vagi moolt bé! Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat