Con puc oblidar?
Hola💞 fa any i mig que ho vaig deixae amb el meu ex i quan crec que ho he superat del tot torna un altre cop per fer me el lio i s'enva.. com puc oblidar 100%?
InterPersonal

Hola San!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Que difícil oblidar a algú si cada cop que et sembla que ja ho tens superat torna a aparèixer i et deixa feta un embolic. Així és molt difícil passar pàgina! Ho has parlat amb ell? Què és el que vol exactament?
Com saps és molt difícil oblidar una relació que ha estat important per nosaltres, de fet no es pot oblidar, però sí que podem aconseguir, amb el temps i de mica en mica, superar-ho i no patir quan ho recordem.
Nosaltres et recomanem que posis una mica de distància entre vosaltres i que busquis activitats i coses que t'omplin i t'ajudin a distreure't i a no estar pendent d'ell. Intenta ocupar el teu temps amb experiències gratificants, envoltar-te de gent que et faci sentir bé i amb qui et puguis recolzar en els moments de "bajon", veuràs com a poc a poc aconseguiràs el teu objectiu!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat