M'encanta el fuet😍
Hola! Sóc noia i tinc 13 anys.
El cas és que menjo molt de fuet i la meva mare diu que al final em sortirán granets. És veritat? I
Ah i una altre cosa... Menjo més carn que verdures, és dolent per la salut?
Mercii, espero la teva resposta💕
Sara Bujalance

Hola Sensenom07! Doncs el fet de que surtin granets té a veure sobretot amb un tema hormonal. Per això surten a l'adolescència, perquè les hormones estan "revolucionades", però de totes maneres, la salut de la pell també es veu influenciada pel que mengem, i abusar d'aliments greixosos com el fuet pot fer que la nostra pell es torni més greixosa també. Així que millor fes cas de la mare i modera una miqueta el consum de fuet. En pots menjar, però no en excés. ;-) I pel que fa a la carn i les verdures, n'hem de menjar de totes dues coses, però la veritat és que hem de menjar més verdures i fruites que carn perquè és la millor manera d'afavorir una bona salut. Així que intenta esforçar-te una mica i menjar verdures més sovint, ok? La millor manera de tenir una bona salut és menjar equilibrat i fer esport. Molts petons!!