Ploro i no puc parar, què faig!?
hola!
Sóc noia i tinc 13 anys.
El cas és que desde petita he sigut molt ploramiques i nose si és normal... Les meves amigues quan es fan mal no ploren, en canvi jo,sí. Avegades quan em dono un cop però no em faig mal, ploro.
Per les nits, quan estic al llit, penso amb els records que he tingut amb la familia i ploro de la felicitat o perquè avegades penso que arribarà un dia que moriràn tota aquella gent que m'importa.
Dir-te també que fa 2 setmanes vaig anar a una festa d'aniversari d'una amiga i tothom li donaven poesies fetes per les seves amigues i eren tan boniques que vaig sé la única que va plorar, i en canvi la meva amiga només va dir "gràcies, t'estimoo com amiga"
T'ho pots creure, que només de 14 persones plori jo?És normal que plori tant? Algun consell perquè no plori tan o deixi de plorar, gràcies!!!❤️❤️❤️
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per la confiança! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal!
És fantàstic que siguis capaç d'emocionar-te! Indica que tens empatia i que ets capaç de posar-te en el lloc de l'altre. A més, no només plores de tristesa, sinó també de felicitat!
Hi ha persones que són més racionals i altres que es deixen endur més per les emocions, cadascú és com és i és genial que ens coneguem i acceptem tal com som.
De totes maneres, si vols intentar controlar el teu plor o la teva emoció, hauràs d'intentar buscar alguna distracció quan notis que comences a plorar. Pensar en alguna situació còmica o absurda, t'ajudarà.
Una abraçada!
www.consultajove.cat