dieta sana
Hola! Volia saber com seria la dieta ideal per baixar de pes i menjar saludable. No em preocupa trigar una mica en baixar de pes, però vull menjar bé ja per sempre, així que si em poguessiu dir q he de menjar cada dia, en quina proporció i etc.. Em farieu un gran favor :)
Sara Bujalance

Hola! Doncs la dieta ideal és, en realitat, molt senzilla: Hem de ser constants en dur a terme una alimentació equilibrada tal i com descriu la piràmide alimentària. Aquí tens un link on surt i està explicada:
La quantitat depèn de cada persona, hi ha qui necessita més quantitat i hi ha qui necessita menys. El truc està en menjar fins sentir-se satisfet però no excessivament ple. A més d'una alimentació equilibrada també és fonamental fer esport, intenta fer-ne un parell o tres de cops a la setmana, si en pots fer més encara millor, però si no, amb un parell n'hi ha prou. I si tot i seguint la piràmide i fent esport tens dubtes, el que pots fer és demanar-li orientació al teu metge, ell/a et pot fer un seguiment i donant pautes. Molts petons!!