--Enamorada d'un amic--
Hola! Bé doncs resulta que aquest estiu he conegut un noi i m'ha confesat que es gay. En un principi m'era igual perquè no m'agradava, pero amb el pas dels dies he començat a sentir coses per ell. Em sento molt a gust al seu costat i m'ho passo genial. Segurament ja no el torni a veure més i això em fa posar molt molt trista...Ajuda si us plau
InterPersonal

Hola Marieta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem perfectament com et sents. No és fàcil acceptar que la persona que t'agrada, no et correspon. Però no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, no?
Deixa que l'emoció et vagi sortint. Escriu un diari o alguna cançó en els moments que et sentis més trista i plora tot el que necessitis. Veuràs com mica en mica, deixaràs de pensar-hi en tot moment i començaràs a centrar-te en altres coses. Oblidar no una persona no és un procés ràpid, però si n'estàs convençuda, ho aconseguiràs!
Ah! i no t'oblidis de passar temps amb les teves amigues i fer allò que més t'agradi! Les petites estones de plaer poden ajudar-nos molt!!
Una abraçada!
www.consultajove.cat