no l'enteeencc:(
Bona niit, voldria explicar-vos una cossa que m'ha estat menjant el cap durant varius dies...
El cas es que l'altre dia vaig anar a casa d'un amic de mon pare, i l'amic dell te un fill d'un any més gran que jo.
El problema es que, pff... sóc molt molt molt tímida i ell es el típic de fer bromes llavors jo em ric pero també estava allà la meva cosina de la mateixa edat que jo, i ella seria diguem.. com ell de caràcter, llavors no paraven de riure amb chistes que deien... No em vull enrotllar molt perooò.. necessito explicar-ho tot.. si no petaree!! La meva cosina li anava llençant indirectes entre si es tocaven molt (en plan ferte un massatge al braç i cosses d'aquestes) i jo li llençava indirectes amb mirades (que ell per cert, em respondia mirant i sonrient) llavors.. aqui ve la part en la que em lio... ell tenia una festa per la nit i no tornava fins las 4 o aixi del matí... el cas es que nose.. a mi em va molestar una mica perq no hem portes amb ell pero tampoc em deixaveen-.-'... llavors en aquell moment jo estava distreta mirant a un punt i de sopte veig la seva mà a la meva galta.. i jo pues no se perque em vaig a partar però amb un somriure i ell va apartar la ma em va somriure tambe (molt dooolç) i se'n va anar. (pero no possava cara de haver-se molestat, per rees.. es com si li hagues donat igual) bueno... espero que hem respongueeeu a la pregunta de lo que sent ell, QUE SIGNIFICA AQUELL GEST? Graciieees adoleeescents, sou un gran suport per a mi i sempre ho sereu, moolts petoneeetss!<3 <3 <3
InterPersonal

Hola Adolescent!
Moltes gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Doncs nosaltres no podem saber cent per cent segur que significava aquest gest. El que està clar és que era un gest afectuós i dolç que va voler tenir cap a tu.
Segueixes tenint contacte amb aquest noi? Si és així, estaria molt bé que seguíssiu coneixent-vos i anar veient com van evolucionant els vostres sentiments. Així podràs descobrir que significava aquell gest, ja que ell és qui té la resposta.
No pateixis per si tu ets més tímida o menys. Cada un és com és i això és fantàstic. Sigues sempre tu i si li agrades a aquest noi, serà precisament per això, perquè ets tu mateixa sempre!
Una abraçada i esperem que us vagi mooolt bé! ;)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat