No puc parar de pensar en ell. Que faig?
Hola!
Primer, vull agrair l'ajuda que doneu als adolescents que mes la necessiten.
Tinc 13 anys i necessito ajuda per una historia bastant llarga que tinc pendent.
Hi ha un nen que m'agrada, i molt. A 4t de primaria vam estar sortint. Quan ho vam deixar a 5è ens continuavam agradant, pero ell va repetir i desde llabors no vam estar taan units que es digui. L'estiu passat vam tornar a sortir pero molt poc. El vaig deixar jo les dos vegades i hem vaig sentir molt culpable. Ell ara esta sortint amb una noia de la seva classe, pero jo no ho soporto perque m'agrada molt i sento celos. Intento no pensar amb ell pero no puc, per una cosa o altra em ve en ment i llabors em poso a plorar. Clar que ell em va fer mal sent borde amb jo molts cops pero quan sento el seu nom m'emociono i no m'aguanto. Em sento molt confusa encara que se que esta amb una altra. No vull fer-lo mal pero tampoc el vull deixar anar... :(
Necessito ajuda! Agrairia tambe alguns consells...
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola Paulina10!
Moltes gràcies pels teus comentaris i per la confiança! :)
Quan ens agrada algú és molt dur veure que està amb una altra persona, però hem d'acceptar-ho i respectar-ho, encara que costi. Pensa que quan una relació de parella ha estat important per nosaltres és normal que la tinguem constantment al cap i que com menys volem no pensar-hi més hi pensem.
La nostra recomanació és que busquis maneres de distreure't per aconseguir no estar pensant en ell tota l'estona. Per exemple, surt amb les amigues, apunta't a alguna activitat que t'agradi, coneix gent nova, llegeix... fes coses que t'omplin! També et proposem que posis una mica de distància (física i virtual) entre vosaltres perquè si no és molt difícil que ho aconsegueixis.
De mica en mica aniràs estant millor i si finalment la relació d'aquest noi amb aquesta altra noia s'acaba, aleshores ja valoraràs quins són els teus sentiments en aquell moment i què vols fer.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat