NOIA, AJUDA APRIMAR
Hola, soc una noia de 15 anys i peso 65 kg i faig 1.85 m d'alçada. tinc les cames molt amples i ven ve al centre de la panxa s'hem acumula tot al centre. cada dia surto a passejar el gos, menjo normal però cada dia un gelat i també bec molta aigua (66cl per cada apat). Si us plau em podreu dir que fer i que deixar de fer? Gracies.
PD: he llegit en altres consultori d'aquí que sempre dieu que el més es el correcte però jo crec que per a mi no.
Gracies, espero la vostre resposta.
Sara Bujalance

Hola crios! La veritat és que tenint en compte la teva alçada el teu pes és baix, estàs prima! No necessites aprimar res!. De fet, si aprimessis podries tenir problemes de salut, així que no aprimis!. A més, la única forma de mantenir un bon pes és dur una alimentació equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Passejar el gos és una bona activitat i és recomanable fer-la a diari, però no és suficient, intenta fer algun esport una mica més intens un parell de cops a la setmana, com bicicleta, o futbol, o natació... El que t'agradi a tu. Segueix bevent aigua que és molt important i un gelat diari no està malament però intenta variar una mica, un dia un gelat, l'altre un iogurt, l'altre un suc i l'altre un gelat de nou. I si vols fer esports amb els que treballis cames en concret fes bicicleta, step o patinatge, i si vols treballar panxa i cintura fes exercicis amb un hula-hoop. Molts petons!!