Pillat per una noia
Porto 1 any i mig pillat per una noia,
al principi pensava que jo lo agradava però ara no sé. Tinc molta por a que em digui que no vol res amb mi i també espatllar la nostra amistat. Què faig?
InterPersonal

Hola Quini!
És del tot normal que et vinguin aquests dubtes al cap. Com saps quan decidim expressar a algú els nostres sentiments sempre correm el risc de no ser correspostos o que la nostra relació d'amistat canviï una mica. Però també pot passar tot just el contrari i que aquesta noia també senti el mateix que tu i que comenceu una relació de parella :)
Posa en una balança pros i contres de dir-li el que sents i valora quin cantó de la balança pesa més. No tinguis pressa i quan vegis clar què vols fer, endavant! Sempre hauràs de tenir present que ella pot no sentir el mateix o no voler res amb tu en aquests moments. Si passa això, sabem que no és fàcil i que fa mal, però ho haurem d'acceptar i respectar, i veure de quina manera seguiu sent amics sense que això us faci patir a cap dels dos.
Esperem que tinguis molta sort i que la vostra història us vagi molt bé! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat