Amistat i a la vegada amor
Hola! Espero que em podeu aconsellar, des de ben petita que soc amiga d'un nen de la meva edat, només parlava amb ell i amb els meus pares, amb els professors no. vam estar distanciats uns anys però des de que vam entrar a l'institut doncs ens hem fet inseparables i em va començar a agradat des de fa 4 anys, però el problema es que jo em vull llençar a dir-li que m'agrada però sóc tímida i alhora tinc por que després ja no tinguem la mateixa confiança entre els dos. que puc fer? tinc un cacau al cap, unes amigues diuen que em llenci i les altres diuen que no. ajudeu-me si us plau
InterPersonal

Hola!
És normal que et facis aquestes preguntes. Quan algú ens agrada i tenim clar que ens volem llençar, venen els dubtes i les pors: i si no sent el mateix que jo? I si la nostra relació d'amistat canvia? I si ja no tenim la mateixa confiança entre els dos? I si...
Com veus ens passen un munt de preguntes pel cap que sovint ens fan tirar enrere i no fer el pas. Com saps quan decidim mostrar els nostres sentiments cap a algú sempre correm el risc de no ser correspostos i que la relació entre vosaltres pugui canviar una mica, però per altra banda també pot passar tot el contrari, és a dir, que els sentiments siguin correspostos i que comenceu una relació de parella.
Posa en una balança els teus pros i contres de llençar-te i valora que pesa més. No tinguis pressa i quan ho tinguis clar fes allò que tu creguis. Escolta't perquè dins teu trobaràs la resposta a aquest cacau que tens.
Si finalment decideixes llençar-te, et deixem un enllaç amb 5 consells que es van donar a Adolescents.cat per fer-li saber a algú que t'agrada:
Que tinguis molt d'èxit i ja ens explicaràs com va la vostra història! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat