tots em deixen d'agradar
Holaa!!! Em dic Marta i tinc 14 anys.Portava dos setmanes tontejant amb un noi, i m'agradava ell i que vingues amb mi, fa cinc dies em va demanar sortir(res serios) i li vaig dir que si...però ara sento que ja no m'agrada tant com abans o que ja no m'agrada. Nose si tallar o no, perquè potser es per por.Sempre que m'agrada un noi i m'ilusiono intento fer el possible per estar amb ell. Però quan el tinc em deixa d'agradar, i no tinc ganes d'estar amb ell, a vegades fins i tot m'agobia que em parli molt. No tinc ganes de passar estona amb ell. La consulta era perquè em preocupa acabar sola. Em passa amb tots els nois, i m'agradaria saber perquè. Em podries explicar perquè em passa? Moltes gràcies per respondre. Petoooons adolescentssss!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola Marta!
A vegades la mateixa preocupació per no acabar sola, ens fa començar una relació sense que en el fons hi hagi molt sentiment. Fixa't com tu mateixa, quan vas començar a sortir amb aquest noi ja ens poses: "res seriós". Això ja dóna pistes de que la relació durarà probablement poc.
Si tens dubtes, dóna't temps, a vegades també va bé estar un temps sola, sense cap parella, per veure les coses d'una altra manera i aclarir els nostres sentiments. Posa't també en el lloc d'aquest noi, si no t'agrada i no vols estar amb ell, també és just que puguis parlar amb ell i deixar la relació de forma respectuosa.
Ets molt jove i et queden un munt d'històries per viure. No et preocupis per si acabaràs sola, que segur que no, ara gaudeix de l'adolescència, passa-t'ho bé i veuràs que quan menys t'ho esperis t'enamoraràs d'algú! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Marta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat