Ei!
Desde sempre m'ha agradat ser popular i tenir amics, però ara em trobo que això és més un problema que altra cosa: vull trovar el meu príncep blau però soc totalment incapaç d'enamorarme d'un noi que no sigui guapo o popular.
M'agrada molt un noi que sí que ho és, i ell em coneix, pero no li agrado i, d'altra banda, el conec poc. El veig poquet, però em pensó que es EL NOI, i m'agradaria ser amiga seva (m'és igual si no puc sortir amb ell). Què puc fer??
Gràcies guapa!!
InterPersonal

Hola bloggera! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et felicito per això que has après tan important de que ser popular no és tan important i a més a vegades, pot portar problemes!! A més, d'amics també se'n tenen sense ser popular!! Els bons amics no et trien perquè siguis popular. Per ser amiga seva, el que pots fer és començar saludant, parlant amb ell de petites coses divertides, o del cole o l'institut, etc. Intenta apropar-te a ell i mantenir-hi un contacte perquè amb el temps us pogueu anar fent amics. Per acabar, segurament aquest noi té característiques que t'agraden molt, però no et limitis pensant que és "el noi", hi ha molts nois que poden cumplir els nostres expectatives. El món està ple de gent interessant si estem disposats a coneixa-la!! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat