07.08.15<3
El títol es per enrrecordarme jaja
Bueno hola Adolescents.cat!
Només volia fer unes preguntes, aniré al grá:
1. Com puc estar segura de mi mateixa, sense ser creguda? Que haig de fer per estar segura de mi mateixa.
2. Em podrieu explicar, quan em lii com haig de moure la llengua.
Com preucuro no deixar-li molta saliva al meu novio.
Quin tipus de petó els hi agrada més als nois?
Moltes grácies!:)
InterPersonal

Hola anònima!
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal i intentarem contestar-te les teves preguntes:
1. Una cosa és creure en tu mateixa i confiar en les teves possibilitats per realitzar el que et proposis. L'altra, ser una creguda o prepotent, que implica creure't millor que els altres. És fantàstic creure en nosaltres mateixos i és un aspecte que ens ajuda a ser més feliços. Però també hem de saber conèixer les nostres limitacions i elogiar les altres persones. És possible que aquest sigui el secret.
2. De petons n'hi ha tants com persones! No hi ha el petó perfecte, amb cada persona és diferent, fins i tot amb la mateixa persona pot canviar. Per tant, intenta no obsessionar-te massa amb aquest tema i deixar que el petó flueixi. Veuràs com el teu cos t'anirà guiant, perquè (si ens ve de gust) els petons poden arribar a ser mooolt plaents, així que disfruta'ls!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat