Amigues toxiquess *_*
Hola :)
La meva consulata es sobre una noticia que es va pulicar fa poc sobre una noia que tenia una "amiga toxica", i el meu cas es el mateix pero amb una petita diferencia.
L'altra consulta era sobre una noia que tenia una "amiga" que li potava negativitat. I la resposa va ser que s'allunyes d'ella si el que li portava no era possitiu.
En el meu cas el problema es que no puc allunyar-me d'aquesta persona. La veritat es que fa temps que ho intento, i m'agradaria deixar ja de penssar en ella i tot el que m'aporta, pero no puc...
Perque? Doncs som un grup de 5 noies, ella i jo ens coneixem des de fa temps i el el.meu problema amb ella es que ea una falsa amb que no si pot confiar i de qui no et pots creure res del que surt de la seva boca, pero totes les altres 4 noies la coneixen de mes recientment, i jo ja he parlat d'aixo amb elles, i la seva opinioe es que si que es cert que es una persona una mica falsa, pero que es mereix una altra oportunitat.
Jo no ho vec aixi, ja li he donat masses oporunitats, i estic tipa de que em portivmal rollo.
Sisplau ajudaa no se que fer, ames a mes s'apripa el seu aniversari i les altres 4 noies li volen fer una festa...com fem a tots els aniversaris, pero es que jo la veritat es que no tinc ganes de fer res per a ella, crec que ja he fet massa...
Pero elles aixo ho veuen com si fos una peraona borde. Que puc fer? Realment soc una peraona borde?
Vull allunyar-me d'ella, pero no vull perdre a les altres 4, les estimo a elles...
P.D: moltisssimes gracies
InterPersonal

Hola!
En un grup de 5 noies és normal que tinguis més afinitat amb unes que amb altres, i has de respectar que alguna de les teves amigues si s'entengui amb aquesta que per a tu és una "amiga tòxica".
Si tu tens les coses clares i consideres que no es pot confiar en aquesta noia i no et pots creure res del que surt de la seva boca, doncs sigues prudent i no li expliquis allò que per a tu és de confiança i no creguis allò que et faci dubtar. Sabem que no és fàcil, però si vols seguir dins del mateix grup d'amigues, és l'única opció que tens.
Una abraçada ben forta i moltíssimes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat