Bisexual?
Hola.
M'agradaria fer-vos una consulta bastant important per mi.
No sé si sóc bisexual o no, i si ho sóc em fa por assumir-ho.
Bé, des de fa un mes que surto amb un noi però també em sento atreta per les noies.
Vaig a una escola només per noies a Girona, que és on visc, i m'agrada una noia des de fa un any, però em fa por acceptar-ho perquè també m'agraden els nois, ja que tiro més pels "tios bons".
Tinc només 14 anys, per això tinc bastant por per acceptar la bisexualitat, si és això.
M'agradaria saber la resposta i que m'ajudéssiu, només ho sap la meva millor amiga de gran confiança, sembla que sigui la única que m'entengui.
Em dic Mariona.
Bé, si em voleu contestar o donar-me algún consell envieu-me un correu al següent correu electrònic:
*****@gmail.com (tot en minúscules).
Moltíssimes gràcies.
Esperaré la resposta. Mil gràcies, de veritat.
Mariona.
InterPersonal

Hola Mariona!
Si et sembla bé et contestarem mitjançant el consultori que per això està! Veuràs que hem esborrat el teu correu electrònic per la teva seguretat! ;)
Durant l'adolescència es poden sentir moltes coses perquè és un moment emocionalment molt important i potent, a causa dels canvis hormonals i psicològics que vivim.
Quan creixem anem coneixent gent que ens agrada o atrau, i trobem persones que ens poden generen certes sensacions, sigui un noi o una noia. I d’altra banda, hi ha persones de les quals ens enamorem i ens plantegem, a més, tenir una relació de parella. Per tant, aquestes sensacions que tens tant cap a nois com noies no és res estrany ni ha de significar que siguis bisexual.
Sobre si ets bisexual o no, no ho sabem, has de deixar que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc.
La societat o la gent ens pressiona per definir-nos i a vegades ens sentim “obligats” a ficar-nos una etiqueta i dir què som (si homosexuals, heterosexuals o bisexuals). Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge d’aquestes etiquetes, ja que amb el temps sabràs qui t’agrada realment.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat