No sé si oblidar-lo o seguir
Hola!
Resulta que a mi m'agrada un noi des de que el vaig conèixer fa molts, molts anys... abans érem força amics, però fa 3 anys em vaig mudar i des de llavors no ens veiem ni parlem pràcticament mai... A mi em segueix agradant i aquests últims mesos hem parlat 4 o 5 cops per WhatsApp. Només un dels cops em va obrir ell, però la veritat és que em va fer molta il·lusió. :) Quan parlem no sabem molt bé quin tema treure, però ell sempre és molt simpàtic. El problema és que no sé si hauria d'oblidar-lo o intentar-ho una mica més... Jo ara visc força lluny (a 3 hores amb cotxe) i encara que aconseguís sortir amb ell seria difícil mantenir-ho. No sé què fer, no vull rendir-me perquè sinó d'aquí un temps em podria penedir de no haver-ho intentat més, però tampoc sé si té sentit seguir esperant voler tenir alguna cosa amb tenint en compte que les circumstàncies m'ho posen bastant difícil... Què creus que hauria de fer? T'ho agrairia molt si em poguessis ajudar! :)
Moltes gràcies i un petonet! :*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Està molt bé que et plantegis aquesta pregunta. En aquesta situació et diría doncs que has de tenir en compte què et serà més difícil de suportar, si oblidar-lo o mantenir una relació amb ell a tres hores de distància. És important! Imagina com seria la relació que portarieu, sent realista, no somniant (els teus pares et deixarien, cada quan us veurieu, etc). Si surt a compte, endavant, pots intentar si us acabeu agradant i la cosa tira endavant, si no surt a compte, doncs potser valdrà més la pena seguir l'amistat que teniu. Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat