Puta distancia...
Hola, primero que nada deciros que sudar del nombre que es de hace tiempo.
Hace como dos semanas o así me lié con un niño dos años mayor que yo (yo tengo 15 y el 17). La cosa es que ahora los dos nos hemos pillado el uno por el otro (me he liado con bastantes niños y esto nunca me había pasado, nunca he tenido una relación ni nada). Hasta aquí bien, el problema es que el vive en BCN y yo en un pueblo que está a dos horas, porque el viene en verano a mi pueblo. Así que cuando se termine el verano ya apenas nos veremos y tengo miedo de que esto termine o algo. Por favor darme algún consejo o algo porqué no sé que hacer de verdad...
Ah y si os molesta que hable en castellano lo siento pero es que así me expreso mejor que en catalán.
Por favor no pongáis mi nombre ni la comarca ni nada que quiero ser anónima totalmente.
¡Besooos!
InterPersonal

Hola anònima!
L'única manera que tenim per contestar-te és publicant la resposta al consultori.
Portar una relació a distància no és fàcil, però tampoc impossible! Es tracta que parleu entre vosaltres i valoreu si esteu disposats a portar a aquest tipus de relació i el que implica. És molt important que tots dos hi poseu molt d'esforç i que tingueu molta confiança entre vosaltres.
Tot i que no us podeu veure cada dia, el fet de parlar sovint, explicar-vos les coses importants per a vosaltres o tenir present la pròxima data en la qual per fi us tornareu a veure, ja són coses que ajuden a estar bé i a mantenir la il·lusió. Tindràs dies de tot tipus, alguns estaràs bé i d’altres no tant, però parleu-ne, sigueu molt sincers l’un amb l’altre. I si mai discutiu, intenteu sempre arribar a algun acord, que no passin gaires dies estant enfadats, ja que això no us ajudarà gens.
A més, recordeu que el fet d'estar una mica lluny no ho fa tot negatiu: us trobeu a faltar d'una manera molt romàntica, us reserveu una estona al dia per parlar, no us cremeu amb la rutina de veure-us cada dia... Amb això volem dir que tots els tipus de parelles tenen les seves dificultats concretes, i vosaltres haureu d'aprendre a gestionar les que us trobeu pel camí.
Recordeu que moltes parelles que porten anys van començar com vosaltres! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat