M'ha rebutjat???
Tinc una amiga que m'agrada i ja m'he declarat, ella m'ha dit que també m'estima més que un amic però que no vol sortir amb mi perquè té por de cagarla, m'ha dit que ella si té novio pot tallar amb el en qualsevol moment però que en el meu cas no em vol com novio perquè no vol perdre aquest afecte que tenim i m'ha deixat sol com amic amb dret a roce.
M'ha rebutjat? nose que fer l'estimo molt i crec que ja m'he obsessionat amb ella.
InterPersonal

Hola Anthony_SAO!
No és que t'hagi rebutjat, sinó que potser en aquests moments ella no sent exactament el mateix que tu i no t'ha donat la resposta que potser tu esperaves. Fixa't que no t'ha dit ni un sí rotund ni un no, sinó que t'ha proposat portar una relació d'amics amb dret. Ara et toca decidir si tu també vols aquest tipus de relació tenint clar el que implica. És important que establiu què significa per a vosaltres ser "amics amb dret" i si tots dos esteu disposats a relacionar-vos així sense que cap dels dos pateixi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat