Tinc un problema i no se com dirli als pares
Aquesta consulta no sabia ben bé si fer-la aqui o a sexualitat però crec que aquí és més apropiada. Tinc 17 anys i tinc un problema. El meu problema es que tinc el "frenillo" del pene curt i em fa mal. He llegit que amb una intervenció de 10 minuts t'ho poden arreglar però no sé com dirli als pares que tinc aquest problema i que hauria de anar a l'uròleg per a que ell digués que seria el més convenient.
Gràcies per ajudar-me.
InterPersonal

Hola!
Doncs els hi pots explicar tal com has fet aquí amb nosaltres. A vegades pot fer vergonya parlar sobre segons quins aspectes, però quan es tracta de salut no ens n'hauria de fer. Busca un moment de tranquil·litat i parla amb la teva mare, el teu pare o tots dos a l'hora. Explica que creus que tens el frenet del penis una mica curt i que això et produeix dolor. Veuràs com t'entenen perfectament i t'ajuden a buscar solució.
No ho dubtis, t'encoratgem a parlar amb ells sense vergonya i a demanar hora al metge perquè ho valori.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança.
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat