Em veig incapaç t'oblidar-me d'ell
Hola! M'agradaria que m'ajudéssiu.. (Vull que això sigui anònim!) Fa temps que he conegut a un noi dos anys més gran que jo i em va començar a donar a entendre que li agradava i tal.. a mida que ens vam coneixer, ens vam acabar liant varios cops i vam estar com "de lio" 2 mesos més o menys, i ara nose realment que li passa però no em parla ni res i ja no tenim gairebé comunicació. Fa poc m'he enterat de que ell anava obrint a més noies i lligant am elles i no sé si realment m'estimava o em volia per liar-se amb mi.. Em vull oblidar d'ell però veig que és massa tard i em veig realment incapaç de fer-lo, us agrairia que m'ajudéssiu!
Molts petons adolescents.cat! <3
InterPersonal

Hola noe3009! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, ja et dic jo que ETS 100%CAPAÇ D'OBLIDAR-LO!!! Anem a veure com ho fem!!! Primer comença a confiar en tu mateixa en que el pots oblidar! ; ) i llavors, convença't de que el vols obligar. Fes una llista amb tot el que ha passat i el que no t'agrada d'ell i de com s'ha comportat. T'aportaria felicitat està amb una persona que t'ha tractat d'aquesta manera? Després , fes activitats epr distreura't (queda amb amigues, comença una nova activitat, escolta música, balla, fes algun esport o ves a córrer quan necessitis desafogar-te del tema, etc. Hi haurà moments en que sentiràs certa tristesa, però és natural sentir-la quan hem d'oblidar a algu, La tristesa té la funció d'ajudar-nos a pair els desenganys i les pèrdues. Però quan vegis que fa massa ratoq ue estàs trista truca a una amiga, queda per fer alguna cosa divertida o fes qualsevol cosa que et faci sentir bé amb tu mateixa! Un temps per estar sol i cuidar-se un mateix funciona perfecte!!! Veuràs que dia adia aniràs pensant menys en ell! Eli Aulet www.interpersonal.cat