Per què ara i no abans? (7)
Hola!
Fa uns quants anys no m'agradava gens. Vaig començar a menjar malament i vaig engreixar bastant. Per aquest motiu vaig decidir canviar el meu estil de vida.
Ara tinc una alimentació variada i cada dia faig 1 hora d'esport. M'he aprimat molt. Ara peso 46kg i faig 1'50. Estic bé de pes. El problema és que desde que vaig decidir canviar m'ha sortit cel·lulitis a les cames i una mica al braços. També tinc algunes estrías a les cuixes.
Vull saber perque ara que tinc una vida sana em surten i abans no en tenia. He pensat que pot ser per les hormones o algo, ja que tinc 14 anys. També fa uns 3 mesos que no em ve la regla. Vaig anar al metge i em va dir que era algo normal i que tenia que esperar.
Sara Bujalance

Hola! Efectivament, la cel·lulitis t'ha sortit per un tema hormonal, el fet de que hagis baixat de pes al mateix temps és casualitat. Les estries és diferent. Les estries són una mena de cicatrius que surten a la pell perquè s'estira de cop i bruscament (com un acordió), i per això surten quan es baixa o es puja de pes de forma massa brusca. Per això podria ser que les estries t'haguessin sortit al baixar de pes si ho has fet massa ràpid. De totes maneres també poden sortir pel fet d'estar en edat de creixement, ja que quan es fa "l'estirón" acostumen a sortir. Pel que fa a la regla, si en un temps no t'ha vingut encara torna al metge tot i que ara et digués que és normal, de cara a descartar problemes. Molts petons!!