Problemes
Fa una setmana i un dia hem va deixar la meva novia. Porto 1 setmana molt fotuda, plorant variis dies, sense menjar altres variis dies, xoff i passant-ho malament. Aquests dos últim dies (07/08-08-2015) estic tenint pesadillas per la nit amb ella i realment no sóc jo encara que ho tinc bastant assimilat.
InterPersonal

Hola noiSe!
Quan algú ens deixa és normal que et sentis així, amb ganes de plorar i amb pensaments recurrents sobre ella que inclús apareguin en malsons. Tot això forma part del procés. Una ruptura de parella mai és cosa fàcil, però aquest dolor que ara mateix sents, de mica en mica s'anirà esvaint i t'aniràs sentint millor. Recorda el que et vàrem dir fa uns dies, tu també pots fer coses per ajudar a que aquest dolor que ara sents vagi desapareixent, com per exemple: no quedant-te tancat a casa, sortint amb els amics, fent activitats que t'agradin i t'omplin, fent coses que t'ajudin a somriure, i recolzant-te en la gent que t'estima!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat