gorda
hola adolescents,tinc 12 i estic preocupada amb el meu pes,tothom diu que em veu bé però jo penso que estic molt gorda fent 1,68 i pesant 63kg estic molt gorda o només sóc jo obsesiva???
Sara Bujalance

Hola albeta! El teu pes està bé! El problema és la teva obsessió, que fa que et vegis grassa tot i no estar-ho, o sigui, és un problema de percepció, de com et veus tu a tu mateixa. El teu cos està bé, per això els altres et veuen bé. No necessites aprimar, necessites aprendre a veure't tal i com ets. Per aconseguir-ho treballa la teva autoestima: fes-te llistes del que t'agrada de tu, donat permís per tenir defectes (com tothom!), no t'obsessionis amb el físic, les persones som molt més que el nostre físic, i encara menys amb el pes, la bellesa va molt més enllà del pes, també té a veure amb la cara, el somriure, la forma del cos, el cabell i l'actitud! L'actitud és molt important! Rodejat de gent que et faci sentir bé i que t'estimi tal i com ets, i parla amb la teva gent de confiança sobre com et sents, compartir-ho amb ells t'anirà bé. Molts petons!!