AmorAmor
Hola! Fa tres anys que conec a un noi, ell sempre mhavia cridat molt l'atenció però el veig com algú impossible a qui arribar i vaig deixar-lo correr.
Ens expliquem tot, tinc molta confiança en ell i ens portem super bé.
Per mi es un noi únic, ell és diferent en tots menys amb les noies en això si que és igual a tots i lo mes fort es que ell mho diu.
Però va arribar un dia en el que el meu cor va anar cap a la seva direcció i ara estic pilladíssima per ell.
Per cert ell té 17 anys i jo 15 per edat no hi ha problema encara que li agraden mes grans.
Jo se que no li agradaré però la confiança que tenim em confon molt, heu de ajudarme jo vull estar amb ell siusplau, m'estic deseperant.
Espero la vostra resposta
un petó :)
InterPersonal

Hola Alex,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La línia entre amor i amistat és molt fina i per això a vegades ens enamorem dels nostres amics. Si tu tens ganes de començar una història d'amor amb ell, li hauràs de fer saber. Llavors ell et dirà si té o no té el mateix interès per tu i ho hauràs d'acceptar. No podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, no?
En funció de la seva resposta, hauràs de decidir què vols fer (si continuar una amistat) o bé posar una mica de distància que t'ajudarà a oblidar-lo més fàcilment.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat