AJUDAAA!
Hola, tinc un gran problema! De repent m'han sortit estries i no sé que he de fer. Tampoc sé el motiu pel qual m'han sortit perquè no he baixat de pes ni res. M'agradaria molt que em diguessiu com ho puc fer perquè les estries desapareixen del tot. Moltiiiisimes gracies! Petons
Sara Bujalance

Hola Fanatica00! Les estries són una mena de cicatrius que surten a la pell perquè aquesta s'estira de cop de forma brusca (com si fos un acordió). Això passa no només per baixades o pujades de pes, sinó que també passa durant l'embaràs (a la panxa) i en edat de creixement (l'estirón pot provocar estries). Un cop han sortit és difícil treure-les, però pots dissimular-les, i sobretot evitar que te'n surtin més, hidratant bé la pell, tant per dintre bevent prou aigua, com per fora, posant-te crema hidratant cada dia. Hi ha olis i cremes específiques antiestries, però també pots fer servir una hidratant normal. També és important menjar bé i fer esport per tal de mantenir un pes estable i evitar-ne de noves. Molts petons!!