Novio
Hola, soc una noia que fa ja un bon temps que busco novio , pero no hi ha manera.Hi moltes de les meves amigues en tenen y hem deprimeixo.Que faig?
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És veritat que a vegades passem temporades que ens agradaria tenir una persona al nostre costat i creiem que això solucionaria tots els nostres problemes i estaríem molt millor. Però per la nostra experiència sabem que això no funciona així. És necessari que cadascú sàpiga estar bé amb sí mateix, així és més fàcil compartir els bons moments.
Aprofita aquesta temporada per conèixer-te a tu mateixa, fer plans amb les teves amigues i també la teva família. Saber quines són les teves aficions i provar-ne de noves, així com descobrir quin tipus de persona vols al teu voltant. Disfruta del que tens i no et comparis amb les teves amigues (totes passareu per experiències diferents).
Una abraçada!
www.consultajove.cat