Estic feta un lio
Hola, primer de tot donar-vos les gràcies a tot l'equip d'adolescents.cat, per crear aquesta pàgina que ens ha ajudat molt a tots.
El meu problema és el següent, ja fa uns 2 mesos m'agradava un nen, i resulta que aquest nen jo també li agradava, i parlem pel whats, però la qüestió és que li vaig dir per quedar algun dia i hem va dir que li feia vergonya (quedar sols i eso). I jo hem vaig quedar, però si fa molts dies que no ens veiem, com pot ser? Des de aquell dia m'estic plantajant què fer, perquè per una banda no li veig gaire futur, perquè ell hem diu moltes coses per whats però és com si no volgués quedar amb mi. No sé què fer, li dic de quedar com a amics o espero un temps? Estic feta un lio, quin és el vostre consell? Gràcies per tot.
InterPersonal

Hola Alba,
Gràcies per escriure'ns i per les teves paraules, les traslladarem a tot l'equip de redactors!
La vergonya davant una persona que ens agrada, és un sentiment molt habitual en moltes persones. A vegades passa ràpid i d'altres vegades tarda un temps a desaparèixer. La decisió la tens tu en si vols apostar per aquest noi o prefereixes tancar aquí la relació. Sabem que no és fàcil prendre aquesta decisió, però només tu saps si vols esperar i anar a un ritme més lent o bé, tallar en sec per no allargar-ho. Tot depèn del què sentis. Escolta't i imagina't d'aquí a 6 mesos (com t'agradaria estar amb aquest noi?)
Una abraçada!
www.consultajove.cat