MASSA PRIMA : (
Oliis
sóc una nena de 12 anys, que està massa prima.
Medeixo 1'50 i peso nomes 30kg!!
estic molt farta que les padrines del poble me digon sac d'ossos, llavors jo penso ( anda que tu sac de grassa! ). jo soc amiga de gent grassa i estic farta de consolar-les perque hi han nenes i nens de classe que les insulten perque son mes grasses.
a mi tambe minsulten perque estic massa prima pero a mi no mafecta.
el problema es la gent que mho diu de bon rotllo, no ho soporto, perque em diuen " ets molt guapa pero estas massa prima " i fan un somriure... Ademes soc plana, no tinc pits ni en tindre i a vegades penso que si mengreixo potser men surten, pero ma mare es plana osigui que no hi tinc res a fer.
que faig? com em puc engreixar?
Sara Bujalance

Hola! La millor manera de mirar de mantenir un bon pes és mirar de ser constant en una bona alimentació. Hi ha aliments que engreixen bastant, com la brioxeria, els dolços, els embotits... però no s'ha d'abusar perquè és dolent per a la salut. A més, quan una persona és prima per genètica pot trobar-se que li costa molt engreixar, com sembla ser el teu cas. De totes maneres, encara ets molt joveneta i et queden molts anys per davant per créixer. Ja veuràs com a mida que el teu cos vagi madurant, i tot i potser no engreixar gaire, anirà prenent més formes i et veuràs millor, tingues paciència. Molts petons!!